Djupa sår

Jag har inget med titeln och göra faktiskt, utom att ett sår att inte kunna ta kort och visa er hur jag bor O.S.V
TROTS ATT JAG BOR PÅ TVÅ STÄLLEN?

Så jag hade tänkt spara vilket inte riktigt är min grej sen jag skaffade datorn för 4000 egna spenn.
Men lite pengar = Ingen kamera på ett tag
Ingen kamera på ett tag = Sommarn tar slut
Sommarn tar slut = Inga foton på sommarn 2012
Inga foton på sommarn 2012 = Inga minnen
Inga minnen = Ingen barndoms sommar
Ingen barndoms sommar = Olycklig
Olycklig bara för ett foto, eller bara en kamera
Nu fattar ni titeln eller?
Och ingen kamera, inga foton åt er♥
Nu är det ju en sådan sak att man får önska sig i julklapp eller fördelsedags present -.-'
alltså
efter
SOMMARN
:(

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Försök spara lite av t.ex. din månadspeng åt gången, typ om typ får 200, spara 100, det blir mycket i längden! Sedan kan du också fråga efter pengar på födelsedag/jul istället för pengar. Hjälp till och städa hemma så kanske du kan få mer pengar för det?

Och sedan när du väl köper en kamera (antar att du vill ha en systemkamera!) köp inte en som är för avancerad, det är bättre att börja med en enklare, och mycket förändras genom vilket slags objektiv man använder. Ett sista spar-tips: Du och Victoria kan spara tillsammans, det går dubbelt så snabbt! Kom på en rättvis uppdelning och SPARA, SPARA, SPARA! Kram!

2012-06-19 @ 17:24:02
Postat av: u

det kommer ju en sommar 2013 också eller hur?

2012-06-30 @ 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0