Prometheus

..såg jag på idag. Den är riktigt bra! När den kommer ut på DVD, håll utkik efter detta:
Kalla mej knäpp
Jag älskar HORROR
Önskade att filmen aldrig slutade!
HANDLING
DET HANDLAR OM EN TJEJ SOM ÄR EN FORSKARE MED SIN POJKVÄN CHARLIE. EFTER TVÅ ÅR 3 MÅNADER OCH NÅGRA DYGN, TIMMAR OCH MINUTER SÅ HAR DE NÅTT EN ANNAN PLANET FÖR ATT UNDERSÖKA VAD DERAS FÖRFÄDER IGENTLIGEN ÄR. I JAKT PÅ SINA FÖRFÄDER MED SINA KOMPANJONER HÄNDER EN MASSA SKRÄMMANDE SAKER SOM BÖRJAR DRABBA ALLIHOPA. VARELSER DYKER UPP PÅ DE MINST FÖRVÄNTADE STÄLLEN. HENNES POJKVÄN VAKNAR EN MORGON OCH SER EN MASK I SITT ÖGA OCH FÅR REDA PÅ ATT HAN ÄR BACILLSMITTAD. MEDANS ALLTINGN GÅR SÅ FORT FÅR OCKSÅ HANS FLICKVÄN REDA PÅ ATT HON ÄR GRAVID. -MED HANS MONSTER. HON FÅR UT MONSTRET MEN RÄCKER DET MED ATT HENNES POJKVÄN OCH ALLA ÄR DÖDA OCH DET ENDA LEVANDE ÄR HON OCH ETT HUVUD KVAR IFRÅN EN ROBOT? ÖVERLEVER DE?
(p.s. sorry för den failade förklaringen;) )

Jag rekommenderar denna filmen, absolut. Men jag varnar för hjärtproblem om ni ser den i 3D som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0