Twilight

Tjenare ;)
Vilka är lediga idag och imorgon? Lyllo er då. Skolan är långtråkigt väl mycket, speciellt när man slutar sent som idag. Men om ungefär beter er lite inne i skolan till skolavslutningen så kan man sätta på sig ett pokerface och låtsas som om att man finns där för att man behövs.
IAF
Jag har varit lite AFK senaste. Okej, kanske nån dag. Om jag glömmer er, förlåt mig då ;)
JEESS
Men här kommer en bild på en av mina favvo filmer av första serien på bild, eftersom att de andra delarna oxå betyder mycket. Och är bra de med.
---->
alice         emmet      bella      edward       rosalie     jasper

Twilight
Men eftersom att jag har sett på dessa romantiska filmerna allt för mycket börjar jag få små ryck.
Nu MÅSTE Midnight Sun komma ut. Tur att jag har kontroll. För vi ska bli de första som får biljetter. Hahah,
syns :)
MVH Twysie

Kommentarer
Postat av: Majs

Midnight Sun? Vilken är det? O_________O

2012-06-05 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0