Uppror

Tjenare bloggen!
Så idag har jag lite things att berätta om
Ja, så det första har jag alltid velat skaffa en hund.
En hund, inte för att det skulle vara något stort problem IGENTLIGEN
Men det är faktiskt det
Tänka sig en liten Cocker Spaniel, Springel Spaniel eller Golden Retriever springa runt hemma!
Hur sött skulle inte det varit? Jag har haft två djur genom mitt liv. TVÅ!
En hamster vid namn Molly som dog efter två månader, och en Kanin vid namn Trassel som var tvungen att avlivas.
Snacka om touché.
IAF Problemen kan vara som ett exempel att mina föräldrar är skilda vilket innebär att min mammas jobb är ett av problemen och min pappa är allergisk. (Stackarn)
Jag och min syster går i skolan varje dag, Bortsett helgen. Men hjälp, jag vill ha en hund. Inte nog med det. Jag vill ha en hund kanske för mig själv, fast det räcker med hela hushållet. Inte nog mer det HELLER. Jag BEHÖVER en hund. En lekkamrat...
-----------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0